«Ақмола облысы білім басқармасының Жарқайың ауданы бойынша білім бөлімі Костычево ауылының Октябірьдің 50 жылдығы атындағы жалпы орта білім беретін мектбі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Коммунальное государственное учреждение «Общеобразовательная школа имени 50 лет Октября села Костычево отдела образования по Жаркаинскому району управления образования Акмолинской области»

                          

Ұйымдар тізімі

Галерея

Смотреть все>>>

Іс-тәжірибемен бөлісу"Қауыпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету"

16.04.2019

                                                                 Қысқа мерзімді жоспар

Пәні:Дене шынықтыру

Мектеп: Октябрдің 50 жылдығы атындағы ОМ.

Күні:

 

Мұғалімнің есімі:Калдиев Н.К.

Сынып: 5

 

Қатысқандар:      Қатыспағандар:0

Сабақтың тақырыбы:

 

Қауыпсіздік ережесі. Қысқа қашықтыққа жүгіру техникасын үйрету

Оқу мақсаты(мақсаттары)

5.3.4.4.Денсаулықты нығайтужаттығулары барысында қауыпсіздік техникасынан хабардар болу.

Сабақтың мақсаттары

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Барлық оқушылар:

Қауыпсіздік ережелерін сақтау.

Оқушылардың басым бөлігі:

Қысқа қашықтыққа жүгіру

Кейбір оқушылар:

Белгілі уақытта мәреге жету.

  • Төменгі сөреден қысқа қашықтыққа жүгіре біледі.

Жүгіру техникасын менгерді.

 

Бағалау критерийлері

 

 

1.Қауыпсіздік ережесін сақтайды.

2.Қысқа қашықтыққа жүгіріп шығу техникасын көрсете алдады.

3.Берілген мақсатқа жете алады.

 

 

 

 

 

 

Тілдік мақсат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Пәндік лексика және терминдер:

Жалау,сөре,мәре,ысқырғыш.секундамер.

Сыныптағы диалог/айтылым үшін пайдалы тілдік бірліктер:

 

Жалауды сөреде көтеру,мәреге жету, ысқырғышпен ескерту

Талқылауға арналған сұрақтар:

 Жоғарғы сөреге қалай дұрыс тұру керек?

Жоғарғы сөреден дұрыс шығу керек?

Басқа жолмен жүгірсе не болады?

Мәреден қалай өту керек?

Құндылықтар

 

Жеңіл атлетика сабағында балалардын бір-біріне және мұғалімге деген құрметі,тәртібі.

Пәнаралық байланыс

Физика-жылдамдықты анықтау

Биология-ағза

Математика-қашықтықты есептеу

Акт қолдану

 

Плакат,видеоролик,интерактивтік тақта

Алдыңғы оқу

Өткен тақырыпты қайталау;

Женіл атлетика туралы жалпы мәлімет.

Сабақтың барысы

 

Жоспарланған уақыт

Жоспарлаған жаттығулар

Ресурстар

 

 

 

10мин

(Б) Фронталдық

Сапқа тұру.Сәлемдесу рапорт қабылдау және сабақтың тақырыбын таныстыру.

1.Қатардағы жаттығу:оңға,солға бұрылу.

2.Қатардағы жүріс:

-Қолды жоғары ұстап ,аяқтын ұшымен жүру.

-Қолды желкеде ұстап, өкшемен жүру.

-Қолды белде ұстап,тізені орташа бүгіп жүру.

3.Жеңіл жүгіріс:

-тізені жоғары көтеріп жүгіру

-аяқты артқа сермеп жүгіру

-кібіртіктеп жүгіру

4. Жалпы дамыту жаттығулары.

КБ Мұғалім бағалайды

Дискриптор:Жүгіріс кезінде аяқты ұшымен  басубіледі.

Тізені жоғары көтеріп жүгіре алады.

Оқушылар ағзаны негізгі сабаққа дайындау біледі.

 

 

Спорт  залы.

Мұғалімге уақыт өлшегіш,ысқырғыш 

ноутбук      

Сабақтың ортасы            

 27мин

«Т» Джигсо Қауыпсіздік ережелерін сақтайды.

Тапсырма

Қауіпсіздік ережесіне сай кезекте тұру негізі

Өз жолымен жүгіру

ҚБ.Мұғалім бағалайды

Дискриптор:Қауыпсіздік ережесін

 сақтай біледі

Жүгіру тәртібін менгерді

 

2.Фронталдық

Қысқа қашықтыққа жүгіре алады.

Тапсырма

Қысқа қашықтыққа жүгіре алады.

(Ж)Сөреге қалай тұруын көрсетіп үйрету.

Итерілетін аяғын дұрыс орналастыру.

ҚБ. Өзін-өзі бағалайды

Дискриптор:Төменгі сөреден шығутехникасын көрсете алады

 60м қашықтыққа жүгіру кезінде өз жолымен жүгре біледі.(Жж)

 

3.«Ж» Белгілі уақытта мәреге жетті.

Тапсырма

1.Қауыпсіздік ережесін сақтау

2.Қысқа қашықтыққа жүгіру.

ҚБ. Өзін-өзі бағалайды

Дескриптор:Қауыпсіздік ережесін сақтады,

 төменгі сөреден тәсілін менгерді.

 Өз жолымен жүгірді.

Мәреден жүгіріп өте алады.

 

Бос  кеңістік. Доп, таяқшалар.

 

Аяқталуы

(3мин)

 

 

Рефлексия

Тақырыпты бекіту:Сабақты қорту

Тыныс алу жаттығулары,Сапқа тұрғызу.Бағалау.Тапсырма беру,Келесі сабақтын тақырыпты айтып өту.

 

Оқушылар геометриялық фигуралармен  бағалау,  өте жасы 5 бұрыш , жақсы 4 бұрыш , орташа 3 бұрыш.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

         

 

авторы: Калдиев Н.К.

Просмотров: 641


Добавить комментарий



Включить данные в подпись

Текст